Pentru toate produsele vandute si livrate de catre SC NEVIS FURNITURE SRL beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele ce prezinta deteriorari mecanice in urma transportului (ex: zgarieturi, indoituri, spart, ciobit) se reclama in MAXIM 48h de la intrarea in posesia coletului, depasirea perioadei in reclamarea acestor defecte va fi considerata acceptul clientului cu privirea la integritatea produsului primit.
Produse cu certificat de garantie emis de producator/distribuitor
Pentru o parte dintre produsele vandute de SC NEVIS FURNITURE SRL vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format electronic sau tiparit. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. In cazul in care ati pierdut certificatul de garantie, Factura fiscala inlocuieste certificatul de garantie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.
Conform legii nr. 449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
a. reclamatia nu este insotita de factura fiscala (care are rol si de certificat de garantie);
b. pierderea certificatului de garantie;
c. Bunul primeste respingere de garantie.
Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:
a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.